Meniu
Profil
Limbă

Categorii Acordeon

Prima pagină Reclamație

Reclamație

Noi, la IDEA HOBBY, pregătim fiecare comandă dvs.cu atenția necesară, dar din cauza următoarelor împrejurări este posibil ca produsele dvs. să ajungă într-o stare mai rea, nedorită sau necorespunzătoare:
- eroare umană
- deterioare în timpul transportului
- circumstanțe de forță majoră


Vom accepta fiecare dintre reclamațiile dvs. în următoarele cazuri:

  • în loc de produsul/produsele pe care le-ați comandat, v-am trimis unul altul fără să fi precizat în prealabila acest lucru cu dvs. prin telefon și / sau poștă electronică;
  • identificarea unor daune pricinuite produsului/produselor după deschiderea inițială a trimiterii, de altă natură și nu din cauza transportului, adică fără o deterioare vizibilă a integrității trimiterii.

Cum vă vom compensa în cazurile menționate mai sus:

  • dacă produsul, care a ajuns la dvs. este în stare deteriorată  sau a fost înlocuit cu altul din greșeala noastră, și dacă acesta este disponibil în depozitul nostru în momentul identificării problemei, atunci noi îl vom trimite către dvs. în termen de 3-7 zile lucrătoare de la identificarea problemei, în întregime pe cheltuiala noastră, inclusiv costul serviciului de curierat.
  • dacă produsul care a ajuns la dvs. este în stare deteriorată sau a fost înlocuit cu altul din greșeala nostră, însă acesta nu este disponibil în depozitul nostru în momentul identificării problemei, noi vă vom restitui contravaloarea produsului / produselor într-una din următoarele modalități: 
    • prin transfer bancar;
    • prin transfer de bani;
    • restituirea valorii pe cardul dvs. de credit / debit;
    • restituirea valorii în contul dvs. PayPal.

Modalitatea de returnare a mijloacelor bănești va depinde de modalitatea de plată aleasă de dvs. la finalizarea comenzii.


Noi nu vom putea accepta reclamația Dvs. în următoarele cazuri:

  • identificarea daunelor pricinuite produsului/produselor ca urmare a transportului. Rugăm să rețineți că atunci când produsele sunt deteriorate din cauza transportului, responsabilitatea pentru aceasta este în întregime a companiei de curierat prin care livrăm comanda dvs. Pentru a obține despăgubiri pentru produsul/produsele deteriorate, este necesar să depuneți o solicitare în fața curierului care livrează trimiterea, în momentul primirii produsului. În acest caz, curierul va întrocmi un proces verbal în 2 exemplare, în urma căruia compania de curierat vă va oferi compensații în mărime și într-o modalitate în conformitate cu politica lor. De aceea, vă rugăm respectuos să examinați cu atenție integritatea ambalajului la primirea trimiterii, precum și să verificați cu atenție conținutul ei în prezența curierului.
  • produse, comandate în mod greșit de către dvs. În caz că la definirea comenzii dvs. ați omis să comandați un produs important pentru dvs. ori ați comandat un alt produs în locul produsului dorit, noi vă vom trimite produsul corect. Cheltuielile de transport în ambele direcții / returnarea produsului/produselor comandate greșit de dvs. și trimiterea către dvs. a produsului /produselor corecte sunt în întregime pe cheltuiala dvs. și, respectiv, se va efectua o plată suplimentară/restituire de bani în caz că există vreo diferență în prețul unitar al produselor înlocuite.

Pentru a revendica o reclamație, rugăm să completați formularul de mai jos sau sunați la nr. de telefon 0737163140.

Campuri marcate cu * sunt obligatorii.