Coșul meu

0 produse

Categorii Acordeon

Plasare comenzi, livrare și plată

Cum și de ce să mă înregistrez?
Înregistrarea pe site-ul www.ideahobby.ro o puteți face din meniul Înregistrare în colțul din stânga sus al fiecărei pagini pe site. Vă rugăm să completați toate câmpurile marcate cu un asterisc *. Puteți să vă nregistrați înainte de a începe să faceți cumpărăturile sau după ce selectati produsele din căruciorul dvs. și treceți la pagina de finalizare a comenzii. Pentru a face cumpărături în magazinul nostru online, nu este necesar să aveți înregistrare, dar, spre confortul dvs., vă recomandăm să vă înregistrați pentru a profita de toate facilitățile și funcționalitățile site-ului nostru la următoarea vizită. De asemenea, vă recomandăm, în cadrul procesului de efectuare a înregistrării dvs. să vă abonați la e-mailul nostru cu Newsletterul Promotii si Reduceri, ca să fiți informat din timp cu privire la toate ofertele noastre speciale: reduceri, vânzări de sezon, produse noi, colecții actuale, articole de blog și videoclipuri cu idei și orientări pentru inspirația dvs.creatoare.

 

Cum să cumpăr?
- Selectați produsul dorit utilizând meniurile principale cu categoriile și subcategoriile în care produsele sunt distribuite după tip, destinație, tehnici aplicative, branduri și / sau teme.
- Pentru a comanda 1 bucată din respectivul produs, faceți clic pe butonul Adăugați în coș. Pentru a comanda o cantitate mai mare decât 1 buc., rugăm să intrați pe produs și selectați cantitatea dorită și apoi faceți clic pe butonul Adăugă în căricior.
- După ce ați terminat cu selectarea produselor dorite, din meniul Cărucior / în partea din dreapta sus a fiecărei pagini de pe site /, puteți trece la pagina de finalizare a comenzii dvs., selectând metoda convenabilă pentru dvs. Metodă de plată și Metodă de livrare.
- Finalizați comanda făcând clic pe butonul Finalizați comanda, dar înainte de aceasta nu omiteți să marcați butonul Chek Box Sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului. Dacă comanda este finalizată cu succes, pe ecran va apărea inscripția: Vă mulțumim! Comanda dvs. a fost recepționată cu succes, precum și veți primi automat un e-mail de la noi confirmând acest lucru.
Stimați clienți, vă rugăm să aveți în vedere că valoarea minimă a unei comenzii este de 12.00 Lei.

 

Care va fi prețul livrării?
 Deoarece știm că pentru Duneavoastră, clientul nostru, este important ca prețul livrării să fie cât mai scăzut posibil, comandând din magazinul nostru online, veți beneficia de reduceri substanțiale de la prețul de bază al curierului DPD, datorită faptului că suntem partenerii lor integrați .
 În funcție de greutatea comenzii dvs., prețul de livrare se calculează la finalizarea comenzii,
  

Cum îmi plătesc bunurile comandate de mine?
 Comenzile făcute pe site-ul www.ideahobby.ro vor fi plătite în conformitate cu  una din următoarele 4 metode posibile, pe care trebuie să le selectați pe pagina de finalizare a comenzii dvs.:
 - în numerar - la primirea bunurilor, achitați, sub formă de ramburs, reprezentantului companiei de curierat valoarea comenzii dvs., împreună cu prețul serviciului de curierat;
 - plată prin card - carduri de credit / debit Visa, Mastercard sau Diners Club, în momentul finalizării comenzii. Mai multe informații cu privire la protejarea datelor dvs. personale veți putea citi în meniul Politică de confidențialitate;
 - sistemul de plată PayPal - la finalizarea comenzii, puteți alege această metodă de plată în cazul în care aveți un PayPal account;
 - transfer bancar - prin transfer bancar, pe bază facturii emise de noi. În acest caz, mai întâi trebuie să efectuați transferul pe cale bancară, după ce ați primit factura și confirmarea de la noi că comanda dvs. este pregătită pentru a fi trimisă. De îndată ce primim transferul, vom trimite comanda spre dvs.

 

În cât timp îmi voi primi comanda?
Noi, de la IDEA  HOBBY, tratăm cu grijă si responsabilitate fiecare comanda de la Dumneavoastră, Clientul nostru. De aceea, pentru noi este important să procesăm și să trimitem comanda dvs. cât mai curând posibil. Timpul obișnuit este de 1-2 zile lucrătoare, după ziua de primire a comenzii, iar ziua de livrare către dvs. este de 2-4 zile lucrătoare de la ziua de expedierie. Pentru orașele mai mari, inclusiv Bucuresti, Brasov, Constanța, timpul de livrare după ce am predat curierului comanda dvs., este de până la 2 zile lucrătoare.
Tabel grafic pentru procesarea și trimiterea comenzilor:
 

O parte importantă a practicii noastre este să vă informăm din timp la adresa de telefon specificată de dvs. cu privire la comanda recepționată și ziua în care o vom trimite către dvs. Dacă nu vă vom contacta la numărul de telefonul specificat, cel mai târziu în următoarea zi lucrătoare, după ce deja ați făcut comanda, asta însemnând că este posibil să fi apărut vreo problemă la finalizarea acesteia și noi nu am primit-o ori că ați introdus un număr de telefon greșit în datele dvs.  În acest caz, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +359887460763 pentru mai multe informații.


Cum pot face o reclamație în cazul în care există vreo problemă în legătură cu bunurile din comanda mea?
Puteți să faceți o reclamație din meniul Reclamații  în partea de jos a fiecărei pagini de pe site / bottom menu / de unde puteți afla în detaliu în ce cazuri puteți face o reclamație, și să completați formularul atașat.
Important!
Stimați clienți, vă rugăm în modul cel mai respectuos ca atunci când vă primiți comanda prin curier, întotdeauna să verificați integritatea ambalajului de transport și dacă observați anumite deteriorări neapărat să cereți să fie descrise de către curiei într-un proces verbal, în 2 exemplare și la fața locului – asta este dreptul și obligația lor. Acest lucru este în întregime în interesul dvs., deoarece, în cazul în care există daune aduse bunurilor din cauza transportului, asta este de responsabilitatea companiei de curierat si atunci ea va putea să recepționeze reclamația dvs. numai dacă problema a fost constată în momentul primirii trimiterii. Mai mult, în conformitate cu regulile companiei de curierat, Dumneavoastră aveți dreptul, și chiar este de dorit, să deschideți trimiterea în prezența curierului și după ce v-ați convins de bunul ei aspect, să achitați suma datorată.

 

Cum pot să solicit emiterea unei facturi?
Puteți solicita factură pentru fiecare comandă făcută de dvs., indiferent dacă sunteți o persoană privată sau doriți să fie emisă în numele unei firme înregistrate, instituție de învățământ sau o altă entitate. În acest scop, este nevoie să precizați detaliile firmei în înregistrarea dvs., sau pe ecranul de finalizare a comenzii.
 

Cum pot specifica alte cerințe speciale dacă am unele asemenea?
În cazul în care aveți alte cerințe speciale, le puteți descrie pe ecranul de finalizare a comenzii în câmpul Instrucțiuni speciale, care va apărea după ce ați accesat butonul ChekBox Instrucțiuni speciale.
Pentru orice întrebări legate de magazinul nostru online, nu ezitați să sunați la numărul de telefon +359887460763 sau să ne scrieți la sales@ideahobby.bg.

 

IDEA HOBBY Vă dorește cumpărături plăcute!